Terug

probleem terugbetaling garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Elektro Loeters N.V.

19/01/2023

30 09 2020 kochten wij een aeg wasmachine met auto dose en verlengde garatie extra 3 jaar .In februari 2021 technieker van AEG laten komen omdat er water in het autodose systeem komt en dus geen alarm geeft omdat bakje niet leeg komt door het water. tecnieker komt en zegt dat kan niet ,er wordt niets vervangen en krijgen de opmerking als ge nog eens een technieker laat komen voor niets gaan we verplaatsings kosten aanrekenen. dus verder gewassen maar terug water in de auto dose daar we betaalden voor 3 jaar extra garantie contact opgenomen met loeters Borsbeek. laat technieker komen .16-01 technieker komt en kent het probleem vervangt enkele onderdelen en krijg rekening van 219€ die ik volgens hem terug moet vorderen bij Loeters .wij 17-01 langs loeters en zeggen ons factuur ,betalingsbewijs en factuur AEG door te mailen naar internet @loeters .be .krijgen mail terug dat het zo niet werkt . onvriendelijk telefoontje gedaan en afgescheept .bij loeters zei men dat we €49,61 hadden moeten betalen en de rest terugvorderen van AEG .op mijn factuur staat hier niets van op! enkel verlengde garantie extra 3 jaar op toestel werkuren +verplaatsing +onderdelen inbegrepen.zelf geen vermelding van die 49,61 €. is dit garantie? uiteindelijk ben ik 219€ kwijt. die ik graag terug zou willen daar dit volgens mij onterecht is .ze zeggen bij Loeters dat het op de site staat van die49.61€ in de winkel werd hier niets over meegedeeld en staat dus niet op factuur . Krijgen bij loeters geen gehoor . wij vinden dit slechte service.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform