Terug

Probleem terugbetaling FullFlex

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Lastminute.com

14/03/2021

Hallo. Op 21 augustus 2020 hebben we twee tickets geboekt naar Dubai via BravoFly.com gedekt door een verzekering van FullFlex en die bedrijven horen allemaal bij Lastminute.com. Vertrekdatum 31/10/2020.De verzekering dekt 90% van de aankoop van de tickets bij annuleren. Op 21 oktober 2020 hebben we de vlucht geannuleerd en een refund gevraagd via FullFlex. We kregen direct een automatisch gegenereerde melding dat ons verzoek tot terugbetaling verwerkt zou worden. Op 29 december 2020 hebben we nagevraagd hoe het staat met de terugbetaling, maar behalve een automatische mail kwam er geen reactie. Vandaag hebben we opnieuw een mail gestuurd, maar exact dezelfde, automatisch gegenereerde mail als antwoord gekregen.Bottom line: 1,096.09 Euro kwijt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform