Beste,Graag ontvang ik de terugbetaling van 196,96 euro (180 euro overgeschreven op rekening van Klarna + 2 x kosten van aangetekend schrijven op niet bestaand adres Klarna) op mijn rekening.Hierna volgt een opsomming van het gebeuren en de genomen acties waaruit blijkt dat Klarna BV schriftelijk niet bereikbaar is. 1. TEN ONRECHTE BETAALD NA TECHNISCH AFGEBROKEN BESTELLING DIENSTENCHEQUES:- Als 87-jarige bestelde ik op 21-07-2023 online voor 180 euro dienstencheques. Tijdens de registratie werd de betaling onderbroken. Daarom schreef ik het bedrag over op jullie rekeningnummer, waarop de vorige betaling gebeurd is.- De cheques zijn nooit ontvangen. De bestelprocedure was namelijk afgebroken en staat niet op jullie platform. Contactname met de leverancier van de dienstencheques verwees me naar Klarna BV, waarnaar het bedrag overgeschreven was. Er werd me gevraagd - zeker tijdens de verlofperiode - voldoende geduld te hebben. De terugbetaling zou automatisch gebeuren.Mijn bankier bevestigde eveneens dat het bedrag niet teruggestort is.2. POGING VIA KLACHTENPLATFORM KLARNA- Op 2 september 2023 heb ik via jullie platform (Klarna) de vraag tot terugbetaling aan een andere bestelling (2130635), tevens een ander bedrag van dezelfde leverancier dienstencheques gekoppeld.Het was namelijk niet mogelijk om een klacht 'los van een niet doorgegane bestelling in te voeren.- 02-09-2023: ontvangst van klacht door Klarna BV met verwijzing naar leverancier dienstencheques.- 23-09-2023: herinneringsmail ontvangen door Klarna dat klacht afgesloten wordt over 6 dagen. Ik wil Klarna 's avonds bereiken via chat, maar dit kan dan enkel in het Engels.Andere mogelijkheid om te reageren lukt me niet.- 26-09-2023: laatste herinneringsmail van Klarna.3. 1STE AANGETEKEND SCHRIJVEN TERUGGEKOMEN- 27-09-2023: Ik stuur de volledige vraag en context via aangetekend schrijven naar het adres dat op de website en mails vermeld staat: Klarna BV Klantenservice, Esplanade 1, box 39, 1020 Brussel.- 04-10-2023: aangetekende brief komt onbesteld terug wegens 'Ontvangt briefwisseling niet (meer) op aangeduid adres'.4. CONSUMENTENOMBUDSMAN KLARNA REAGEERT NIET- 09-10-2023: Ik vul op de website het klachtenformulier in voor de consumentenombudsman Klarna. Ik geef mee dat het adres onbereikbaar is. Geen ontvangstmelding ontvangen.- 17-10-2023: Ik vul opnieuw het klachtenformulier op de website in, bestemd voor consumentenombudsman. Alweer geen ontvangstmelding ontvangen.5. 2DE AANGETEKEND SCHRIJVEN NAAR NIEUW ADRES - OOK ONBESTELD TERUGGEKOMEN- 18-10-2023: Ik stel vast dat ondertussen op de website van Klarna een nieuw adres in België vermeld is: Rue du Commerce 31, 1000 Brussel. Mijn zoon zoekt op in KBO. Blijkt dat zetel reeds 10 maanden gewijzigd is (wijziging 01-12-2022, publicatie BBS 24-01-2023).- 18-10-2023: Ik stuur een nieuwe aangetekende brief naar 'Klarna BV Klantenservice, Handelsstraat 31, 1000 Brussel'.- 20-10-2023: 2de aangetekend schrijven komt onbesteld terug met melding 'ontvangt briefwisseling niet (meer) op aangeduid adres'.Nochtans staat op reclamemail, die ik van Klarna ontvangen heb op 25-10-2023 nog steeds als postadres: Esplanade 1, box 39, 1020 Brussel (het adres waarheen 1ste aangetekend schrijven verzonden is)Ik hoop dat ik jullie via deze weg kan bereiken en reken op een onmiddellijke terugbetaling van de gemaakte overschrijving (180 euro) en de gemaakte koste (16,96 euro) voor de aangetekende zendingen, die onbesteld zijn teruggekomen.Hoogachtend.