Terug

Probleem terugbetaling bon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: WONDERBOX

05/12/2023

Beste, Ik heb de terugbetaling gevraagd van een wonderbox via het herroepingformulier, reeds 1 dag na aankoop, dit was 30 oktober.Pas op 16 november heb ik eindelijk een mail gekregen van terugbetaling, maar nog steeds geen geld ontvangen en ook geen antwoord van wonderbox op mijn vraag waar het geld blijft, bellen heeft ook geen zin, men zegt dat je moet mailen.Dit was reeds na het feit dat mijn originele aankoop niet correct was, ik had een andere bon die ik wenste in te ruilen mits bijbetaling voor deze bon, ik heb toen omruilen gekozen op jullie site voor een andere bon, maar heb uiteindelijk de volle pot betaald en de andere bon staat nog steeds als tegoed.ik heb niet veel vertrouwen meer in jullie aangezien ik de klantendienst bel en men doodleuk zegt, ow sorry maar die bon die u in de plaats wenste telt niet als ruil, en als ik vraag waar kan ik dat zien is het antwoord (nergens maar het is zo).Daardoor is het volledig bedrag betaald ipv enkel de opleg, men zegt doodleuk aan de telefoon u kan gelukkig altijd de terugbetaling aanvragen en zal die binnen de 5 dagen krijgen, we zijn nu inmiddels ruim een maand verder….Ik wens dus na meer dan een maand eindelijk mijn 188€ terug.

Berichten (2)

T. V.

Naar: WONDERBOX

15/12/2023

Beste,Ik zou graag na 1,5 maand eindelijk mijn geld eens terugkrijgen, kan u dit in order maken aub.Bestelnummer: 990100037561259Thomas

T. V.

Naar: WONDERBOX

10/01/2024

Graag eindelijk een antwoord!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform