Terug

Probleem terugbetaling.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

26/08/2023

Beste, ik bestelde -6×440ml pepsi sodastream- maar ontving een verkeerd product, nl 1×40ml -sodastream bubly drops-(nb niet terug te vinden op Bol.com). Ik heb jullie 'retourprocedure' gevolgd en daarna bestelling opnieuw geplaatst. Zelfde fout deed zich voor. Op de koop toe werd jullie retourpakket, ondanks mijn moeite om jullie fout op te lossen, hier nooit afgehaald. Bovendien werd ondertussen ook duidelijk dat het product dat ik reeds betaald heb, niet kan geleverd worden. Ik wil hiervoor dus graag terugstorting ontvangen. De producten die jullie mij ongevraagd toestuurden, en die ik in jullie systeem retour boekte maar niet worden afgehaald, staan hier ter jullie beschikking. Ik onderneem hier verder niets meer voor. Na vele klachten bij uw klantendienst, per chat & email lijkt dit probleem niet te worden opgelost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform