Terug

Probleem systeem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Verisure

23/08/2020

Beste ik ben nu ongeveer 2 jaar klant bij Verisure alarm en al meermaals problemen gehad met het systeem het gaat om een foto detectie camera deze heeft als sinds vorige jaar problemen met de lage batterij spanning.jullie werken met het systeem dat dit automatisch wordt opgestuurd na 1 maal begrijp te ik het al niet goed want het systeem was nog geen 3 maanden oud terwijl de batterijen een levens duur van 2 jaar hebben volgens de technieker kort na ik de batterijen zelf 1 maal had vervangen kreeg ik terug een melding heb ik mijn persoonlijk beveiliger van dienst gebeld die nam niet op die was blijkbaar ontslagen naar meermaals te hebben gebeld heb ik eindelijk iemand anders over de vloer gekregen die heeft alles eens bekeken en de batterijen vervangen voor de 3 de maal toen de man weg was krijg ik een foutmelding op mijn klavier hiervoor heb ik hem meteen terug gebeld en een kei we afspraak geboekt .de dag van de afspraak heb ik heel de dag thuis gewacht maar niemand gezien maar liefst 3 u na het afspraak uur krijg ik telefoon dat de technieker niet kan komen dit kan toch niet heel de dag hiervoor gewacht om dan een telefoon te krijgen dat deze niet komt nu komt er terug een nieuwe technieker voor onderhoud 2 weken later deze lost eerst de fout van de vorige technieker op en begint daarna met het onderhoud ik vertelde de man dat ik het beu ben met de slechte service en kwaliteit van de producten hij vertelde me dat alles nu is opgelost alsook werden de Corona regels niet toegepast wat ik ook zeer spijtig vindt in deze tijden. Nu vandaag krijge ik terug de melding van de de zelfde foto detectie met een lage batterij spanning dit vindt ik echt niet meer kunnen 4 x nieuwe batterijen 4 nieuwe techniekers later probleem van 2 jaar nog steeds niet opgelost ??? Ik verwacht een deftige compensatie van jullie uit alsook een nieuwe detectie die gewoon vanaf de eerste fout melding had moet vervangen worden

Berichten (2)

Verisure

Naar: L. D.

23/08/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.

Verisure

Naar: L. D.

26/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform