BesteIkzelf (nummer eindigt op 0196) heb een Phone Advantage sinds oktober 2022, die loopt tot en met 24 oktober. Mijn partner wilde ook een Phone Advantage.Dus wij vragen één aan via de website op zijn nummer (wij hebben op het correcte nummer aangevraagd) maar als we onze factuur ontvangen zien we plots dat we €429.95 moeten betalen. Dit heb ik direct bekeken en bleek dat de Phone Advantage i.p.v. op Hans zijn nummer (met 635 achteraan) op mijn nummer geactiveerd is en ik dus de restwaarde van mijn toestel moest betalen. Ik heb hiervoor direct gebeld, er is een dossier opgemaakt en dit is tot op vandaag nog altijd niet opgelost. Enkele keren is het geëscaleerd, uiteindelijk op 20/12 krijg ik telefoon van Orange met iemand die het ging regelen. Toen ik wat te veel vragen stelde (omdat het toch al even duurde) werd hij geërgerd en heeft hij op een bepaald moment zelf gewoon 'tis goed mevrouw De BruynTJE' gezegd. Waarop ik zei 'ok meneertje' omdat die toon mij echt niet aanstond. Ik ging binnen enkele ogenblikken een sms met de creditnota krijgen voor het bedrag van €330.47 maar heb deze dus niet ontvangen, abonnementen waren wel juist gezet (gechecked in klantenzone). Dit voelt als 'wraak'.(luister gerust het gesprek na, ik ben ELKE KEER vriendelijk geweest, heb ondertussen meer dan 15!!!!!! oproepen achter de rug). Ondertussen, 4 dossiers later (sinds de start) is dit NOG ALTIJD NIET opgelost!!! Hij had zelf de creditnota niet opgemaakt. Ondertussen is mijn Phone Advantage niet meer lopende (via de app) maar op de klantenzone zie ik een Phone Advantage actief voor nog 23 maand (!!) met een restbedrag van €144.66. Dat contract wil ik dan wel nog eens, want ik heb enkel ingetekend in oktober 22. Nu, ondertussen werd de creditnota geweigerd en MIJN LIJNEN AFGESLOTEN!!! Ik heb de nieuwe factuur WEL betaald maar omdat het allemaal onder dezelfde mededeling valt, wordt het bedrag (betaald voor de nieuwe factuur) gewoon afgetrokken van de factuur waar een creditnota voor moet komen. Dus heb ik nu 2 openstaande facturen. Ik ga dan speciaal naar de Orange Shop in Gent (Veldstraat) in de (laatste) hoop daar geholpen te worden. Krijg ik een gefrustreerde verkoper voor mij, die geen zin had om nog maar iets te doen of te luisteren als er geen verkoop in zat en ik werd doorverwezen naar een hoek in de winkel om EEN VIDEOCALL MET DE KLANTENDIENST te doen. WTF.... Het is eigenlijk heel simpel. Mijn Phone Advantage moet terug actief komen, lopende tot oktober 24 en er moet een creditnota opgemaakt worden van €330.47. Ik ben niet de persoon van de klachten, dit is de eerste keer ooit dat ik dit doe, maar de maat is meer dan vol! Ik heb zelf nog bij Orange gewerkt, maar wij werden getraind op klanttevredenheid en lieten de klanten telkens met een oplossing of opvolging de deur uitgaan. Die tijd is duidelijk dus gepasseerd. Ik heb al iedereen die ik aan de lijn kreeg om opvolging gevraagd maar NIEMAND kan dat doen... Mijn hoofd kan hier echt niet meer bij hoor... Ik heb telkens voor de vriendelijke aanpak gekozen want de mensen die de telefoon opnamen hebben uiteindelijk die fout niet persoonlijk gemaakt, maar mijn geduld is op. Ik dien klacht in op elk kanaal mogelijk, mijn probleem moet opgelost worden!! Ik wil gewoon mijn factuur kunnen betalen zonder voor de fout van een ander te moeten betalen. Alvast bedankt voor uw vlotte reactie en oplossing.Mvg.Margot