Terug

Probleem retourzending terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. E.

Naar: Blancheporte

24/08/2020

beste,Ik heb mijn bestelling op 16 juli ontvangen en omdat de goederen niet aan mijn vereisten voldeden heb ik dezelfde dag de goederen teruggezonden via jullie ophaalpunt in Ekeren.ik ontvang een mail ter bevestiging van deze retour.Nu zes weken en tientallen mails later zijn jullie er nog steeds niet in geslaag de retour te verwerken en mij mijn geld terug te storten. Graag dringend terugbetaling ?Marie

Berichten (2)

Blancheporte

Naar: M. E.

24/08/2020

--------------------------------Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend).Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten,Blancheportewww.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u.--------------------------------

Blancheporte

Naar: M. E.

27/08/2020

Geachte mevrouw ClaesWij hebben uw klacht goed ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform