Geachte, Uw mail heeft al onzeaandacht weerhouden. Op 1 augustus 2018heeft de klant de ipod van het merk Apple binnen gebracht in onsfiliaal te Ronse. Om de beste servicete bieden, worden alle toestellen steeds hersteld door de technische dienstvan de betrokken fabrikant.De techniekre vanApple heeft ons bevestigd dat de ipod beschadigd is en dit ten gevolgevan een val of schok. Zie foto in bijlage.Enkel een technischdefect aan het toestel wordt gedekt door de garantie, een beschadigingof defect door een externe oorzaak of slechte manipulatie wordt echterniet gedekt door de garantie.Het spreekt vanzelfdat er altijd onderzoek- en bestekkosten voor nazicht van het toesteldoor de fabrikant worden aangerekend die dan eveneens aan de klant wordendoorberekend wanneer de garantievoorwaarden vervallen. Ten commerciëletitel hebben wij deze kosten tot onze rekening genomen .Rekening houdend metdeze gegevens spijt het ons dan ook ten zeerste geen gunstig gevolg tekunnen geven aan uw vraag om het toestel onder de garantievoorwaarden tebehandelen.Hopend op uw begripen steeds tot uw dienst, verblijven wij, Geachte, met oprechte hoogachting.Carmen VerbeurgtKrëfel Customer Care.