Terug

probleem retour en pak met weigering spoorlos

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

20/10/2018

terug en geweigerde zending vinden ze niet. Al 2 maal aangespoord te betalen met telkens kosten erbij .Heb al een 10 tal mails verstuurd met ze zouden het onderzoeken maar niets tot heden wel betalen.

Berichten (7)

bol.com

Naar: A. C.

20/10/2018

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: A. C.

20/10/2018

Beste meneer Rohaert,Bedankt voor uw e-mail.Wat jammer om te lezen dat het mis is gegaan met uw retourzending. Graag wil ik u het volgende vragen.Heeft u misschien het verzendbewijs voor uw retourzending bewaard? Wij gaan dan uitzoeken waar het is misgegaan.Het verzendbewijs kunt u als antwoord op mijn e-mail toesturen.Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Fijn weekend voor nu toegewenst.Met vriendelijke groet,Soumaiabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

A. C.

Naar: bol.com

21/10/2018

geachte heer.Ik weet niet of het is gelukt om mijn briefje naar jullie toe te sturen .Zal het ook eens ook per mail proberen . Ben 68 jaar en niet zo goed met de computer. Heb op 24 09 2018 pak terug gestuurd met Proxy Delhaize Bredene 8450 .Pak werd geleverd via DVD Outlet Den Haag die samen werkt met BOL . COM . werkt Pak dan ook terug gestuurd naar Outlet. het tweede pak aan chauffeur geweigerd met ondertekenen op zijn bakje als geweigerde zending. Geen bewijs ontvangen.Heb per mail reeds meer de re malen per mail contact gehad met de heer Mark Scholten van Outlet .zou het nazien . Zonder gevolg tot nu . Wel reeds 2 maal mail gehad om te betalen met bijkomende kosten. 1 maal 108 nu 111 euro.

bol.com

Naar: A. C.

21/10/2018

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: A. C.

21/10/2018

Beste meneer/mevrouw,Vervelend dat je nog steeds een betalingsherinering krijgt voor een pakket wat je hebt terug gestuurd.Helaas kan ik niet vinden om welke bestelling het het gaat kan je het bestelnummer door geven zodat ik de bestelling erbij kan zoeken zodat ik het voor je uit kan zoeken.Met vriendelijke groet,Bartbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

A. C.

Naar: bol.com

21/10/2018

geachte het bestelnr. is 4912367690. Is dit voldoende.Dank

bol.com

Naar: A. C.

21/10/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform