Terug

probleem reservrering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

J. D.

Naar: Bongo

01/05/2025

ik wens 6 tickets (+ parkingticket) voor bobbejaanland. Ik ruil hiervoor bon om en betaal bij, ik krijg ook nog mogelijkheid parkingticket bij te kopen mits supplement. In totaal betaal ik dus 40 EUR aan supplementen om mijn bons om te ruilen/aan te passen. Wanneer ik dan bevestig, krijg ik als melding dat ik een mail moet sturen voor reservatie. Ik doe dit en krijg dan een mail terug dat reservatie meer dan 3 dagen op voorhand moet. Dit werd mij nergens anders gemeld waardoor ik dus de supplementen tevergeefs betaald heb. Ik wens immers de tickets morgen (2/5) te gebruiken. Ook op de bons staat niet dat je meer dan 3 dagen op voorhand moet reserveren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform