Terug

Probleem reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Dynafix

28/10/2020

Geachte,We hebben een LG smartphone van een klant opgestuurd ter reparatie. Deze was bij ons in de winkel aangekocht op 09-03-2019. Echter weigert Dynafix deze te repareren onder garantie omdat het toestel gefabriceerd is in juni 2016 en dus verkocht is na 2jaar fabricage. We hebben regelmatig klanten die goedkope smartphones moeten hebben en daarvoor zijn deze ideaal. Weinig opslaggeheugen en goedkoper. Ideaal beginnerstoestel voor mensen die toch met een smartphone willen leren werken. Het toestel zelf is aangekocht bij onze leverancier in december 2018. Heb ook reeds contact opgenomen met LG en deze hadden ook gezegd dat ik de aankoopfactuur moest doormailen en dat ze dan het toestel gingen repareren, echter houden ze voet bij stuk en willen ze dit niet doen. Graag hadden wij gezien dat het toestel alsnog onder garantie gerepareerd wordt door dynafix aangezien het toestel minder dan 2 jaar geleden aangekocht is geweest door de klant.

Berichten (3)

Dynafix

Naar: K. V.

02/11/2020

Geachte klant,Hartelijk dank voor uw e-mail.De prodktie datum van uw toestel is 06-2016.De garantie is 24 maanden en eindigd dan op 06-2018.Dit toestel heeft dus een fabrieksgarantie van 06-2016 tot 06-2018. Het toestel is pas na deze periode verkocht en hierdoor wordt de garantie afgewezen door de fabrikant.Wij kunnen het daarom niet repareren onder fabrieksgarantie.Ervan uitgaande u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Wesley E.Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen?:web.dynafix.com/nl/faq/Volg hier uw reparatie!s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspxVisit our websitewww.dynafix.comLike us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepairFollow us on Twitterwww.twitter.com/DynafixNL------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential.It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

K. V.

Naar: Dynafix

03/11/2020

Ik dacht dat de garantie pas begon te lopen van zodra deze verkocht wordt? En dus pas de garantie begint te lopen vanaf de verkoopdatum? Het is de eerste keer dat we hierop botsen, terwijl we nog al andere oudere toestellen hadden die verkocht waren. Toen daar een probleem was tijdens de 2 jaar na aankoop datum waren deze zonder probleem gerepareerd. (wel bij andere reparatiefirma's). Het toestel is zelf pas aangekocht in december 2018 bij onze leverancier, dus ook al na de 2 jaar fabricagedatum. Is het dan niet mogelijk om het toestel kosteloos en onhersteld terug te sturen naar ons zodat we het naar onze leverancier kunnen sturen? We zouden toch graag een oplossing (onder garantie) zien voor de klant!

Dynafix

Naar: K. V.

16/11/2020

Geachte lezer, Wij hebben op 05.11.20 gereageerd op de klacht van de klant in een persoonlijke e-mail naar de klant toe. De fabrieksgarantie is verlopen. Het toestel is na verlopen van de fabrieksgarantie verkocht aan de klant. Wij mogen dan niet repararen binnen de garantie omdat er simpelweg geen garantietermijn meer is. Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant dus u kunt deze klacht dan ook sluiten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet, Wendie______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform