Terug

PROBLEEM PRE-ORDER

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: MediaMarkt

12/11/2020

Beste,Ik bestelde op 6/11/2020 na het online komen op de website bij mediamarkt een Iphone 12 pro max 128gb graphite. Dit was duidelijk op voorraad en zou dus 13/11/2020 verschijnen. Alles is was in orde, ik keek er naar uit want ik had betaald en bestelling was in verwerking. Nu zie ik vandaag !! dat er geen voorraad is en dat mijn bestelling pas nadat er weer voorraad is gaat verzonden worden! Dit kan gewoon niet, als er iets besteld word op voorhand en er op voorhand betaald word en er staat duidelijk vermeld op voorraad dan is het niet aanvaardbaar dat er geen voorraad is en de levering is uitgesteld. Je moet dan vroeger aangeven dat er geen voorraad is en dat de mensen die nog moeten bestellen niet hun geld kwijt zijn aan jullie om dan achteraf te horen dat er geen voorraad is!!! Dit is gewoon geen service. Hoe professioneel zijn jullie dan als bedrijf het geld blijft binnenstromen door preorders en bestellingen terwijl jullie als bedrijf de regels niet eens nakomen. Daarbij laten jullie pas 1 dag voor release weten dat er geen voorraad is !! Nu moet ik door jullie wachten terwijl ik evengoed moest ik dit op voorhand weten ergens anders kon bestellen. Nu ben ik mijn geld kwijt en mijn tijd!

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: M. O.

13/11/2020

Beste,Aangezien u een pre-order had uitgevoerd, zal u uw bestelling zeker ontvangen.Het pakketje zal vandaag geleverd worden door bpost. U kan de status van de levering opvolgen via onderstaande link:s:track.bpost.cloud/bwebhome?lang=nlMet vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform