Terug

Probleem opzegging contract - medische redenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Basic-Fit

07/04/2016

Moest mijn abonnement stoppen wegens medische redenen, door een ongeval. Heb een dokter attest gekregen op 3 maart 2016, wegens de gevolgen van dat ongeval MAG ik niet meer fitnessen. Ik mailde reeds deze info op 9 maart 2016, kreeg een mail terug van Basic Fit op 21 maart 2016Op grond van lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: 1-5-2016.Belangrijk om te weten is dat nog niet alle lidmaatschapsgelden zijn voldaan. Bij deze verzoeken we je vriendelijk om dit alsnog te betalen. Het openstaande bedrag is € 59,97 .Nu vraag ik me af, hoe men aan dat bedrag komt... heb sinds begin Maart, de fitness gronden niet meer betreden... Waarom zou ik voor iets moeten betalen, als ik er niet meer kan noch mag aan deelnemen?Heb dan deze mail ontvangen, toen ik vroeg waarom het contract niet vroeger kan beëindigd worden:De reden dat je lidmaatschap stopt op 1-5-2016 is omdat er een opzegtermijn van 1 volle kalendermaand is, vanaf de eerste van de eerstvolgende maand (zie algemene voorwaarden).De email hebben we ontvangen op 09-03-2016, de eerste van de eerstvolgende maand is 01-04-2016 dus de einddatum is 01-05-2016.Dus gedurende deze maanden, zou ik dan nog moeten voor de dienst betalen, zonder er gebruik van te maken?

Berichten (9)

Basic-Fit

Naar: A. C.

07/04/2016

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen in ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 01398101 (ref:_00D24fJbb._50024KKdf3:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is zullen wij je hier direct van op de hoogte stellen. Op dit moment is het heel erg druk. We doen ons best om je binnen tien werkdagen een reactie te geven.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. C.

11/04/2016

Beste , Ieder lid heeft 1 volle kalendermaand opzegtermijn. Ook in geval van een opzegging wegens medische redenen.Dit is aangepast per 1-4-2016, maar dat is bij mevrouw dus niet van toepassing. Met sportieve groet, Namens Basic-FitLotte  Onze gegevens over deze case:Onderwerp:Klacht: Probleem opzegging contract - medische redenen (CPTBE00047119-74) Omschrijving:   ref:_00D24fJbb._50024KKdf3:refT2410.1    ref:_00D24fJbb._50024KKdf3:ref

A. C.

Naar: Basic-Fit

11/04/2016

Beste,Ik vraag me dan af wat er wel van toepassing is en wat er mij alsnog te doen staat.mvg,Cindy

A. C.

Naar: Basic-Fit

15/04/2016

Beste,ik zou graag op tijd een reactie krijgen, aangezien ik geen zin heb om eventueel toeslag te moeten betalen hierboven op door het 'lange' wachten van deze zaak....mvg,Cindy

A. C.

Naar: Basic-Fit

18/04/2016

Beste,Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost krijgen, de dagen gaan maar voorbij (zonder respons) en ik zit hier nog met vragen....mvg,cindy

A. C.

Naar: Basic-Fit

25/04/2016

Beste,heb inmiddels een mail van het incasso bureau gekregen...Maar, m'n virusscanner meldt me dat dit e-mail adres FRAUDULEUS blijkt te zijn...Kan ik jullie vertrouwen? Want ik ga geen geld storten als er dergelijke wanpraktijken zich voordoen.... mvg,Cindy K

Basic-Fit

Naar: A. C.

25/04/2016

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen in ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 01444616 (ref:_00D24fJbb._50024MqmWv:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is zullen wij je hier direct van op de hoogte stellen. Op dit moment is het heel erg druk. We doen ons best om je binnen tien werkdagen een reactie te geven.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

A. C.

Naar: Basic-Fit

27/04/2016

Beste,ik wacht nu al 20 dagen(!!!!!) op antwoord van jullie....PS. Ben eveneens op zoek naar een administratieve job, kan ik jullie misschien komen versterken? Want het lijkt me dat jullie administratief systeem nogal een warboeltje is.Wat is jullie correct bankrereking nummer? Ik heb gisteren een mail gekregen van de incasso en mijn anti-virus wist me te melden dat dit frauduleus is.mvg,Cindy

Basic-Fit

Naar: A. C.

29/04/2016

Beste, Bedankt voor jouw email.Mevrouw heeft geen email ontvangen van het incassobureau maar van onze debiteurenadministratie over haar nog openstaande bedrag.   Met sportieve groet, Namens Basic-FitPascal  Onze gegevens over deze case:Onderwerp:Klacht: Probleem opzegging contract - medische redenen (CPTBE00047119-74) Omschrijving:Cindy Kustermans   ref:_00D24fJbb._50024MqmWv:refT2410.1    ref:_00D24fJbb._50024MqmWv:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform