Terug

probleem opzegging abonnement philately

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: bpost

22/12/2017

Beste,Ik heb op 14 december een mail naar bpost gestuurd om mijn filatelieabonnement van 2018 op te zeggen.Ik heb geen antwoord van hen ontvangen.Daarna heb ik telefonisch contact opgenomen en ze deelden mij mee dat ik dit 3 maanden op voorhand moest doen. Is dit normaal?Met vriendelijke groet,Werner Heemskerk

Berichten (1)

bpost

Naar: W. H.

27/12/2017

Beste,Bedankt voor uw mail. Het abonnement van de heer Heemskerk Werner werd gisteren afgesloten. Hij heeft hiervoor een bevestiging per mail ontvangen.Met vriendelijke groeten,Michel StroobantsSenior contact center agentPhilately Stamps PrintingT. 32(0)2 278 50 70 F. 32(0)2 276 51 00Egide Walschaertsstraat 1b, 2800 Mechelen, Belgiephilately@bpost.be -www.bpost.bebpost sa de droit publicbpost nv van publiek rechtbpost Aktiengesellschaft a¶ffentlichen Rechts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform