Terug

probleem opstart telefooncentrale

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: Proximus

19/12/2019

Beste,Voor opstart van mijn telesecretariaat heb ik in oktober Proximus gecontacteerd betreffende een telefooncentrale voor mijn bedrijf. Ik heb gevraagd om persoonlijk advies via een huisbezoek door een proximus vertegenwoordiger eveneens voor het bekijken of dit mogelijk is betreffende aansluiting en installatie. Deze is op 5 november langs geweest. Betreffende aansluiting is er geen enkel probleem constateert hij. Alles is reeds voorzien. Enkel dienen de installateurs ter plaatse te komen om de telefooncentrale te bevestigen aan de muur. Ik heb nadien een offerte ontvangen betreffende huur van de telefooncentrale en heb deze ondertekend bezorgd. Ik krijg bevestiging dat er op 12/12/2019 een afspraak gepland staat voor aansluiting.Op 12/12/2019 krijg ik bezoek van 2 werkmannen. Ze bekijken de situatie en zeggen dat ze hier niks kunnen komen doen, dat hier geen proximusaansluiting in de straat ligt, ze contacteren hun coach en hij bevestigd mij dat de werkmannen terug mogen vertrekken. Ik contacteer de vertegenwoordiger, na meerdere belpogingen leg ik hem de situatie uit. Hij zegt dat hij voor een oplossing zou zorgen ..(Hij is ter plaatse geweest en zegt dat alles in orde is...en nu blijkt er zelfs nog geen aansluiting in straat te liggen)Ik hoor niets meer van de vertegenwoordiger, als ik hem contacteer voicemail, ik vraag om terug te bellen maar krijg geen gehoor meer.Op 17/12/2019 krijg ik van hem een email dat ik een buis moet openmaken of dat ik een nieuwe wachtbuis dien te laten steken waarvoor ik een offerte ga ontvangen en dat er dan een kabel word binnen getrokken.Ik heb duidelijk gezegd dat ik enkel op het voorstel betreffende telefooncentrale akkoord zou gaan indien er geen verdere voorzieningen dienen te gebeuren. Het pand waar de installatie plaatsvind is zelfs niet mijn eigendom. Ik ben zelfstandige en ik kan niet werken, wie gaat mij dit vergoeden?Welke stappen dien ik verder te ondernemenIk wil met proximus niet verder en kan hier ook niet met hen verder ….Er is aan mij een telefooncentrale aan mijn been gelapt,terwijl ik ze niet eens kan installeren ondanks ik de verkoper(vertegenwoordiger) ter plaatse heb laten komen.Mvg

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. N.

06/01/2020

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat uw dossier in behandeling is bij ons onder dossiernr.: 44098151. U gaat een antwoord krijgen van Ludwig Haverals.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192962014881]

Proximus

Naar: R. N.

15/01/2020

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192962338783]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform