Terug

Probleem openen zicht/spaarrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: ING - Bank and kantoren

15/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27 augustus heb ik een aanvraag gedaan voor het openen van een zichtrekening; dit is een voorwaarde om een spaarrekening te openen aan een interessante interestvoet (3.80%) Na in de inschrijving kreeg ik een bevestiging dat ik binnen de 3 dagen antwoord zou krijgen. Ik stel echter vast dat er na het bezorgen van identiteitsbewijzen er geen enkele actie is ondernomen en dat de actie om een spaarrekening te openen aan 3.80 % niet meer actief is. Dit heeft geleid tot dat ik mogelijks toch met een zichtrekening opgezadeld zit, zonder te kunnen beschikken over een spaarrekening. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 22 oktober 2024 te bevestigen dat er geen enkele zichtrekening bij de ING actief is. Natuurlijk heb ik de SPAM/JUNK folder nagekeken of er berichten van de ING waren toegekomen, maar dit was niet het geval. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - mail bevestiging aanvraag.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: P. R.

21/10/2024

Beste meneer Reynders, O.Ref: 04508143 Bedankt voor uw bericht. We bevestigen dat er geen zichtrekening is geopend op uw naam bij ING en blijven ter beschikking voor bijkomende informatie indien u dit wenst. Met vriendelijke groeten, Customer Care Center ING Client Services T +32 2 547 61 01 Mailbox : klachten@ing.be ING Belgium Sint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform