Terug

Probleem om een factuur te krijgen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: Testaankoop

30/12/2020

Alle gekheid op een stokje, toch absurd dat ik Test-Aankoop moet aanklagen wegens het niet of te traag reageren op de aanvraag van een factuur voor de verlenging van mijn abonnement ! Ik heb ondertussen zowel via een online formulier als via de telefoon een factuur aangevraagd zodat ik mijn abo kan verlengen. Ik heb nu ondertussen ook al 3 brieven per post ontvangen om te melden dat mijn abo gaat of - de laatste - is vervallen ! Hoog tijd dat jullie dit archaïsch systeem, waarbij jullie zelf aangeven om vooral niet te betalen, in de vuilbak kieperen en met iets werkbaar op de proppen komen. Beste wensen voor 2021 !

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: D. W.

07/01/2021

Geachte Abonnee,Wij hebben uwberichtvia het klachtenplatform in goede orde ontvangen.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de lange wachttijden.Door de corona-epidemie zijn de aanvragen tot informatie aan onze dienst dermate verhoogd, zodat de behandeling van al dezeverzoekenwat vertraging heeft opgelopen. Uw aanvragen werden doorgegeven aan de betrokken afdeling en deze hebben ondertussen bevestigd dat uw factuur in de loop van volgende week zal toekomen.Ook werd het nodige gedaan, zodat u vanaf nu elk jaar automatisch een factuur voor de verlening van uw abonnement zal ontvangen.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Mocht u hierover nogvragen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren op het nummer 02/5423200.Met vriendelijke groet,Test Aankoop. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform