Geachte Abonnee,Wij hebben uwberichtvia het klachtenplatform in goede orde ontvangen.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de lange wachttijden.Door de corona-epidemie zijn de aanvragen tot informatie aan onze dienst dermate verhoogd, zodat de behandeling van al dezeverzoekenwat vertraging heeft opgelopen. Uw aanvragen werden doorgegeven aan de betrokken afdeling en deze hebben ondertussen bevestigd dat uw factuur in de loop van volgende week zal toekomen.Ook werd het nodige gedaan, zodat u vanaf nu elk jaar automatisch een factuur voor de verlening van uw abonnement zal ontvangen.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Mocht u hierover nogvragen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren op het nummer 02/5423200.Met vriendelijke groet,Test Aankoop. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.