Terug

Probleem nog niet opgelost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Engie

18/06/2023

Domiciliering werkt niet sinds dit jaar. App zegt alles in orde, alles betaald. Toch ontvang ik geen facturen. Enkele maanden geleden jullie ingeschakeld, direct bericht gekregen van engie voor resterende bedrag te betalen. Nu sinds april weer hetzelfde liedje. Ik ontvang zelfs geen reactie meer op een mail verstuurd op 11/6

Berichten (6)

Engie

Naar: T. M.

20/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: T. M.

29/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

T. M.

Naar: Engie

01/08/2023

Nog steed is het niet in orde!!!!

T. M.

Naar: Engie

18/08/2023

????

T. M.

Naar: Engie

18/08/2023

????

T. M.

Naar: Engie

13/09/2023

?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform