Beste . Dit is de tweede klacht over hetzelfde probleem. Ons installatie adres is nog steeds op de oude adres dus wij kunnen nog steeds niks aanpassen op ons abbonement. 16 januari heeft iemand gebeld te zien wij krijgen 2 maanden gratis en een technicus zal Zaterdag langs komen s'middags maar da was afgebeld. Een nieuwe afspraak was gemaakt for Maandag avond. Technicus was land gekomen en heb wat gedaan maar dat is niks veranderd. Klantendienst regeerde niet meer op ons vragen. Opnieuw is er en afdoen gemaakt vandaag of de 18de . Hij is land gekomen maar kan niet helpen omdat het is en administratieve fout, maar dat wist wij wel. Ik heb een dag vrij genomen en het probleem is nog niet opgelost. Dat is 35 dagen sinds het eerste ticket was gemaakt via het Proximus store t e Pelt. 20 keer contact gehad met het klantendienst meestal ons chat is gedumpt omdat ze weten dat ze kan niet helpen. Maar wij kan niks doen, hoe mogelijk is het om het systeem in order te brengen.