Terug

Probleem niet opgelost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. Y.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

26/11/2022

Beste,Van SVE techniek kregen we drie facturen waaronder 1 van jullie. De factuur van SVE techniek vinden wij te duur aangezien er geen resultaat was.Van jullie kregen wij ook een factuur van 333,9€. Dit vinden wij ook teveel aangezien SVE techniek de verkeerde informatie communiceerde naar jullie technieker en hij daardoor langer werkte. Het duurde ook een dikke maand om een afspraak met jullie te maken. Een vertegenwoordiger moest zelfs worden ingeschakeld. De verplaatsingskosten op alle drie de facturen lijkt ons ook nogal exuberant. Kunnen we een regeling treffen gezien de werken niet correct werden uitgevoerd en de lange periode dat we zonder verwarming en warm water zaten?Groeten,Peter Ysabie

Berichten (3)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: P. Y.

26/11/2022

Dank voor uw bericht. We gaan er snel mee aan de slag.Merci pour votre message. Nous le prenons en compte rapidement.Met vriendelijke groeten.Bien cordialement.Viessmann BelgiumViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email:info@viessmann.be

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: P. Y.

28/11/2022

Hallo,We zijn verrast door deze e-mail,Slechts één van deze facturen (van de 3) komt van Viessmann, de andere 2niet.Onze interventie dateert van 04/11 en in het verslag van onze technicusstaat nergens dat de informatie van de installateur niet relevant was(Foutcode: F02 Reeds 2 temp sensor vernieuwd maar geen oplossing.Ventilator blijft draaien, geen reset mogelijk, toestel aangetroffen metgedemonteerde onderdelen in koude toestand. Door draaiende ventilator wordtvolgende stap niet opgestart, geen cv en ww).Onze interventie dateert van 04/11 en in het verslag van onze technicusstaat nergens dat de informatie van de installateur niet relevant was.Onze tarieven zijn gebaseerd op nationale schalen, zowel voor reizen alsvoor interventies ter plaatse.MVgrSerge Nyssen---------- Forwarded message --------- -- *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: P. Y.

29/11/2022

Besten,We hebben al op Ma 28/11 (16u43) ons antwoord bezorgd.Gelieve dit bij U interne bekijken AUB.GrSerge Nyssen -- *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform