Hallo,We zijn verrast door deze e-mail,Slechts één van deze facturen (van de 3) komt van Viessmann, de andere 2niet.Onze interventie dateert van 04/11 en in het verslag van onze technicusstaat nergens dat de informatie van de installateur niet relevant was(Foutcode: F02 Reeds 2 temp sensor vernieuwd maar geen oplossing.Ventilator blijft draaien, geen reset mogelijk, toestel aangetroffen metgedemonteerde onderdelen in koude toestand. Door draaiende ventilator wordtvolgende stap niet opgestart, geen cv en ww).Onze interventie dateert van 04/11 en in het verslag van onze technicusstaat nergens dat de informatie van de installateur niet relevant was.Onze tarieven zijn gebaseerd op nationale schalen, zowel voor reizen alsvoor interventies ter plaatse.MVgrSerge Nyssen---------- Forwarded message --------- -- *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be