Beste, ik bestelde bij jullie een iPhone 11 via jullie webshop, op 30/12. Levering zou zijn binnen twee werkdagen. 3 keer ontvingen we van PostNL mail dat bezorger onderweg was, maar steeds kwam er die dag niemand opdagen, en dan ineens krijgen we een mail met de melding dat de levering vertraagd is en dat de levertermijn niet gekend is. Als we onze track en trace opendoen, staat die boodschap er nog steeds. Na 4 maal bellen met PostNL en met jullie klachtendienst, eindelijk toegegeven door jullie klachtendienst dat telefoon niet meer te vinden is. Via de dienst ABO Home delivery een Ontvangersverklaring ingevuld op 8/01.Betreft: pakket met het track en trace nummer 3SDLAB318909 Zou melding krijgen 5 dagen later en terugbetaling in de twee weken daarop. Nu na 4 maal bellen naar klantendienst, en mails naar ABO Home delivery en zelfs bezoek aan het Telenet hoofdkantoor in Mechelen, waar ze me zelfs aan de deur hebben laten staan, geen enkele reactie meer. Dit begint naar bedrog te ruiken. Ik heb ook reeds een klacht gestart bij meldpunt.belgië.be. De behandeling van een klant van meer dan 15 jaar voor telefoon, TV en Wigo internet met 3 gsm nummers, is abominabel. Indien tegen het einde van januari geen reactie is gekomen, zal ik nog een aangetekend schrijven doen, maar ook onmiddellijk een klacht indienen bij de politie.