Beste, Op dinsdag 19 april werd een digitale meter geïnstalleerd. Nu stel ik vast dat de warmwaterboiler niet meer opwarmt op nachttarief. De contactor, die voor de plaatsing normaal reageerde op het signaal van dag/nachttarief, reageert nu niet meer. Op stand 1 warmt de boiler op, op stand auto warmt de boiler niet op tijdens de nacht of het weekend. Op 24/4 heb ik naar Fluvius 078353500 gebeld. Er werd mij gevraagd alle elektriciteit af te zetten en nadien alles terug op te zetten. Indien het dan nog niet werkt bel je maar terug. Het werkte inderdaad niet en dus bel ik terug. Een andere mevrouw zegt, na informatie te hebben ingewonnen het is ons probleem niet, je moet dit laten oplossen door een privé elektrieker. Op mijn vraag wie de kosten gaat betalen zegt zij dat ik een klacht kan indienen bij Fluvius die dan wel zal zien wat er kan gebeuren. Een schriftelijke bevestiging kan ik niet krijgen. Ik vind het niet kunnen dat er na een ingreep van Fluvius een bepaald onderdeel niet meer werkt en dat Fluvius weigert na te gaan wat er misgelopen is. Via de website van Fluvius heb ik een klacht ingediend, maar krijg een automatisch antwoord dat het verschillende weken kan duren voor ze mijn klacht beantwoorden!!!!Zolang ga ik niet wachten. Ik ben bereid dit te laten onderzoeken door een privé elektrieker, op voorwaarde dat Fluvius mij eerst schriftelijk bevestigt dat ze de kosten zullen terugbetalen als zou blijken er een fout gemaakt werd door hun technieker. klantvriendelijker zou natuurlijk zijn dat Fluvius zijn verantwoordelijkheid opneemt en zelf nagaat wat er misgelopen is.