Terug

Probleem na plaatsen digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: FLUVIUS

24/04/2022

Beste, Op dinsdag 19 april werd een digitale meter geïnstalleerd. Nu stel ik vast dat de warmwaterboiler niet meer opwarmt op nachttarief. De contactor, die voor de plaatsing normaal reageerde op het signaal van dag/nachttarief, reageert nu niet meer. Op stand 1 warmt de boiler op, op stand auto warmt de boiler niet op tijdens de nacht of het weekend. Op 24/4 heb ik naar Fluvius 078353500 gebeld. Er werd mij gevraagd alle elektriciteit af te zetten en nadien alles terug op te zetten. Indien het dan nog niet werkt bel je maar terug. Het werkte inderdaad niet en dus bel ik terug. Een andere mevrouw zegt, na informatie te hebben ingewonnen het is ons probleem niet, je moet dit laten oplossen door een privé elektrieker. Op mijn vraag wie de kosten gaat betalen zegt zij dat ik een klacht kan indienen bij Fluvius die dan wel zal zien wat er kan gebeuren. Een schriftelijke bevestiging kan ik niet krijgen. Ik vind het niet kunnen dat er na een ingreep van Fluvius een bepaald onderdeel niet meer werkt en dat Fluvius weigert na te gaan wat er misgelopen is. Via de website van Fluvius heb ik een klacht ingediend, maar krijg een automatisch antwoord dat het verschillende weken kan duren voor ze mijn klacht beantwoorden!!!!Zolang ga ik niet wachten. Ik ben bereid dit te laten onderzoeken door een privé elektrieker, op voorwaarde dat Fluvius mij eerst schriftelijk bevestigt dat ze de kosten zullen terugbetalen als zou blijken er een fout gemaakt werd door hun technieker. klantvriendelijker zou natuurlijk zijn dat Fluvius zijn verantwoordelijkheid opneemt en zelf nagaat wat er misgelopen is.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: E. D.

25/04/2022

Beste heer De WitteWe hebben uw klacht goed ontvangen.Kan u ons per kerende uw adres bezorgen, zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

E. D.

Naar: FLUVIUS

25/04/2022

zoals gevraag hierboven mijn adres : Avennesdreef 43 9031 Drongen

FLUVIUS

Naar: E. D.

25/04/2022

Beste meneer De Witte,We ontvingen uw melding van een storing op de schakeling naar uw boiler, na plaatsing van een digitale meter.Ter opvolging heb ik voor u (klacht)dossier 2000017790 opgestart om voor u een oplossing te vinden.In samenspraak met u hebben we een controlebezoek van een Fluvius-technieker in gepland, vandaag (25/04).We vertrouwen erop dat de technieker de oorzaak zal kunnen vaststellen, en herstellen. Ik volg dit graag voor u op.Met vriendelijke groeten,RinusKlachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform