Terug

probleem meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: FLUVIUS

02/08/2023

Beste,Sinds april zijn er geen meterstanden meer doorgeven aan Luminus (3 maanden reeds). Zodoende kan ik de maandelijkse afrekeningen ook niet meer ontvangen. Sinds 1 augustus 2022 heb ik ook zonnepanelen. Luminus kan hiervan ook geen afrekening maken (dus meer dan 1 jaar) door gebrek aan meterstanden.Op een mail van 30-06 komt er gewoon geen reactie en graag zou ik mijn tarieven van elektriciteit willen updaten naar de goedkoopste toestand op de markt maar zonder afrekening is dit niet te riskeren. Gelieve dit alles zo vlug mogelijk op te lossen.Vriendelijke groetenEddy JanssensWandeleerstraat 53201 LANGDORP0495182508

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: E. J.

29/08/2023

BesteUw klacht met referentie 1000239259 werd behandeld door Fluvius.U kreeg hieromtrent een antwoord toegestuurd op 21/08/2023.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: E. J.

29/08/2023

BesteUw klacht met referentie 1000239259 werd behandeld door Fluvius.U kreeg hieromtrent een antwoord toegestuurd op 21/08/2023.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform