Terug

Probleem met wifi en digitale tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Scarlet

16/11/2020

Beste, we hebben al geruime tijd internet en digitale tv van Scarlet. Het laatste jaar hebben we geregeld problemen met de wifi verbinding. Als gevolg een slecht beeld op de tv en soms 5 minuten onderbreking van internet via wifi. Ook geraakt het wifi signaal amper een kamer ver terwijl hij vroeger tot ver in de tuin reikte. Het internet op zich blijft wel werken. Daarom hebben we er een andere wifi router op aangekoppeld en daar is geen probleem met het internet op de smartphone. Vanavond was het dramatisch op tv, ganse tijden geen beeld meer. Ik heb vanavond gebeld maar daar zei men dat er geen probleem is met de internetverbinding. Ik had ook gezegd dat er een probleem is met de wifi en niet met de internetverbinding (modem). Het is tijd dat dit opgelost geraakt want mijn dochter kan geen les meer volgen omdat de lessen geregeld uitvallen. En wij geen tv meer kijken.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: G. V.

25/11/2020

Beste,We hebben een technisch dossier opgestart om uw modem te vervangen.U zal weldra gecontacteerd worden om hiervoor een afspraak vast te leggen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform