Geachte,Sinds eind maart 2023 werkt het batterijsysteem niet meer regelmatig : ttz soms stopt het ontladen op een willekeurig moment en blijft de capaciteit hangen gedurende 1 of meer dagen om dan plots terug wat bij te laden en dan weer voor een beperkte tijd. Dat is nu al 3 maanden zo en – ondanks een interventie ivm communicatie-software op maandag 24 april 2023 – is er geen beterschap te merken.Sinds dinsdag 25 april 2023 heb ik nog mails gestuurd op 28/04/2023, 07/05/2023 en 29/05/2023 met de vraag om een update van de status van jullie onderzoek. Daar is tot op heden nog geen reactie op gekomen.Bovendien is het zo dat sinds 5 juli 2023 de batterij zelf uitgevalllen is (ON lampje brand niet).Ik heb ook op 6 juli 2023 een aangetekend schrijven gestuurd waarop nog geen reactie is gekomen.Daarom wil ik nu een klacht indienen voor gebrek aan communicatie en dienstverlening in eerste instantie. In tweede instantie ook voor het niet nakomen van voorgestelde beloeftes : ttz de batterij zou nog 80% efficient zijn na 10 jaar. Nu is ze 0% na nog geen 4 jaar.Met vriendelijke groet,Willy Verheyden