beste, mijn echtgenote en + dochter vlogen met Qatar Airways naar Bali,
de terugvlucht naar Doha op 23 juni maakte halfweg rechtsomkeer omdat het luchtruim boven Qatar was gesloten en landde in Medan Indonesië, na 1,5u wachten op de tarmac, vlogen we terug naar Jakarta (2u vliegen).
In Jakarta kon niemand ons informatie geven. We moesten wachten.
We namen telefonisch contact op met Qatar en kregen een nwe vlucht toegewezen (cfr bijlage) enkele uren later werd ook deze geannuleerd
We namen ter plaatse en online en telefonisch contact op met Qatar maar konden niemand bereiken.
Ter plaatse kregen we de vraag om te wachten tot ze ons zelf zouden contacteren. We hebben er gewacht van 8u 's morgens tot 's avonds.
We kregen geen enkele oplossing aangeboden, geen water, geen mealvoucher, geen hotel, geen info.
We boekten in afwachting dan maar zelf een hotel in Jakarta.
De volgende dag belden we zelf terug naar de klantendienst en kregen de melding dat we konden terugvliegen op 4 juli.....
Dit was voor ons geen optie en dus boekten we zelf een nieuwe vlucht (niet met Qatar)
tot op vandaag hebben we nog steeds niets vernomen van Quatar.
We willen graag, indien mogelijk advies om een compensatie aan te vragen van de door ons gemaakte kosten, zijnde:
- 2 niet uitgevoerde vluchten
- hotel & f&b kosten
- visum kosten omdat onze nwe vlucht via Vietnam verliep
-taxi's
-2 verloren werkdagen niet kunnen factureren
dank voor jullie zeer gewaardeerd advies
Gino De Clercq