Ik heb, in overgang van AXA naar Crelan nieuwe kaarten ontvangen per 1/1/25. Zowel bankkaart als VISA-kaart. Met deze laatste ontstaat een probleem. Ik activeer de kaart door geld af te halen en betaal uiteraard transactiekosten hiervoor. Geen probleem, maar kaart is nadien onbruikbaar. Ik contacteer het contactcenter van Crelan per telefoon, zij melden om via mail de foutmeldingen door te sturen. Ik doe dit en krijg telefoon met de melding dat ik via Card Stop een nieuwe kaart dien aan te vragen want dat er een probleem is dat zij niet kunnen nagaan. Dit doe ik meteen en ontvang een nieuwe kaart. Ik wil deze activeren in een winkel, wederom een foutmelding. Ik bel naar contactcenter en in het gebrekkig Nederlands wordt mij verteld dat ze niets kunnen doen. Lokaal bankkantoor verwijst mij door naar Wordline. Ik bel met hen en ook zij zien niet wat er misloopt met de kaart. Er wordt door Crelan opnieuw een kaart besteld die ik nu heb ontvangen. Dit op basis van advies dat ik via een bevriende KBC-medewerker moey bekomen. Bij het activeren van deze ondertussen derde kaart krijg ik nu opnieuw een foutmelding. Ik word van kastje naar de muur gestuurd, dat terwijl ik deze kaart net wel nodig had omdat ik vandaag op vakantie vertrek. Ik heb hierin al veel te veel actie moeten ondernemen en ik ben het beu. Crelan kan mij niet helpen, Worldline kan mij niet helpen - maar ondertussen moet ik zonder kredietkaart op vakantie. Een kaart die ik in de eerste instantie zelf niet eens aangevraagd heb. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Hopelijk komt er zo wat schot in de zaak.