- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Niels P., 11 jan. 11:44 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,Niels P.Mobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 9 jan. 20:32 CET        Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[22W369-LXPR]