Beste heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de vertraging in ons antwoord.Wij vermoeden dat deze klant contact heeft opgenomen met het parkeerbedrijf van de gemeente, daar wij geen inzage hebben in de uitgeschreven boetes door hen.Natuurlijk vinden wij het vervelend dat mevrouw een boete heeft willen ontvangen en wij zouden graag met mevrouw mee willen denken en de retributiebon éénmalig vergoeden, daar zij zeker wel de intentie had om een actie te starten via onze dienst.Echter zien wij dat het verzonden sms-bericht niet in onze sms-logs voor 16-11-2017 en geeft mevrouw zelf al aan dat deze ook niet op haar gsm-factuur staat. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat deze situatie en probleem waarschijnlijk niet aan onze kant ligt. Wij hebben dan ook geen bericht verzonden dat de actie is aangemeld of dat het aanmelden niet mogelijk was, daar het sms-bericht waarschijnlijk niet is verzonden (of afgeleverd bij onze dienst). Ik zou mevrouw graag willen vragen om dit bericht wel altijd af te wachten, daar zij deze altijd heeft gekregen voor de andere parkeeracties. Daarnaast zullen wij de stickers nagaan om te controleren of deze duidelijk genoeg zijn.Wij willen mevrouw adviseren om de boete te voldoen aan het parkeerbedrijf, daar wij deze niet voor haar kunnen laten vervallen. Zij kan het bedrag van Eur18,00 binnen ongeveer twee weken verwachten op het rekeningnummer in het account.Met vriendelijke groet,Francine RoosCustomer Support