Terug

Probleem met verzilvering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Bongo

07/02/2019

In mei 2017 een bongo bon gekocht voor verjaardag van mijn grootvader. Cash betaald. Na 1,5 jaar willen mijn grootouders hiermee gaan eten. Ik wil de bon activeren en reserveren. lukt niet. Blijkt dag de bon in de winkel niet is geactiveerd.Via mail hebben ze mij laten weten dat ze hier niets aan kunnen doen als ik geen bewijs heb waar en wanneer ik de bon heb aangekocht. Uiteraard heb ik geen rekening meer van bijna 2 jaar geleden. En het is cash betaald. Ik ben ontzettend teleurgesteld en wens nooit nog gebruik te maken van bongo indien mijn bon niet kan geactiveerd worden !!

Berichten (1)

Bongo

Naar: S. V.

09/02/2019

BesteBedankt voor uw mail.Mag ik u vragen om deze mail naar dit adres te sturen: feedbackBE@smartbox.com Dit is het mailadres van onze klachtendienst, de mail is nu verstuurd naar de klantendienst en ik had het helaas niet verder behandelen.Alvast bedankt!Met vriendelijke groetenSandra KazadiCustomer Service HeroTel.: 32 (0)3 202 16 60InfoBE@smartbox-group.comKronenburgstraat 27 bus 202Antwerpen, Belgiumwww.bongo.be[From]klachtenbox@test-aankoop.be[Sent]Thu 7 Feb 19 10:29::44 GMT0100[To]info@bongo.be[Subject]Klacht: Probleem met verzilvering (CPTBE00600087-45)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform