Beste, Op 16/01/2024 contacteerde ik BMW road assist met de vraag of mijn voertuig, die niet meer reed wegens motorschade, kan getakeld worden naar de dichts bijzijnde BMW garage.Na een uur wachten kwam VAB bij mij langs om deze op te halen (in opdracht van BMW waarschijnlijk). De chauffeur vroeg mij of ik een gratis vervangwagen voor 3 dagen nodig had en ik bevestigde. Na het afzetten van mijn voertuig aan de BMW garage werd ik naar de VAB centrum gebracht om de vervangwagen op te halen. De vervangwagen die ik ontving werd heel snel en oppervlakkig geinspecteerd door de chauffeur van de depannagedienst. Ook werd er gemeld dat de voertuig was volggetankt (wat wel het geval was) en proper (wat aan de buitenkant absoluut niet het geval was) afgegeven. Aangezien de chauffeur haastig leek en ik niet direct een probleem zag ondertekende ik de afgiftedocument. Ik heb de wagen dan enkel en alleen gebruikt om 2x naar de werkplaats te rijden en dit van privéparking naar privéparking en gebruik van de koffer of kofferklep was zeker uitgesloten.De wagen werd zoals afgesproken proper, volgetankt en op tijd afgezet aan de parking van de BMW garage. Echter na 4 weken op 12/02/2024 krijg ik een mail van VAB met de beschuldiging dat er door mij schade zou veroorzaakt zijn op de kofferklep van de vervangwagen (wat volgens mij niet logisch is want eender wie kan deze schade veroorzaken in die 4 weken, zelfs de chauffeur die deze ophaalt). Ik ontving van VAB een offerte van 921 euro voor het verwijderen van dit krasje wat volgens mij veel is maar waar ik geen enkel probleem mee zou hebben om dit te betalen indien de schade van mij zou zijn maar waar ik 1000% van ben overtuigd dat het niet zo is. Ik heb dan ook gemeld aan VAB dat de schade zeker niet van mij kan zijn en dat ik niet van plan ben om op te draaien voor de kosten hiervan. Na een aantal weken krijg ik uit het niets 2x een aanmaning tot betaling in minder dan 2 weken tijd. Maar uit principe weiger ik te betalen.