Terug

probleem met verloren voorwerp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: WALIBI

13/09/2022

Dit is de klacht die ik neerlegde bij walibi:Geachte heer, geachte mevrouw,Op zondag 21 augustus 2022, brachten wij een heerlijk dagje door in Walibi (Waver). Het was een mooie dag, we genoten er heel erg van maar de dag eindigde jammer genoeg in mineur ??Om iets na 18u (ik denk dat het 18u10 moet geweest zijn), verlaten wij het park. We staan aan de balie om een parking ticket te kopen wanneer ik plots merk dat we onze rugzak kwijt zijn...Echter kan ik me vrij snel herinneren dat ik hem liet liggen aan de laatste attractie onderweg naar buiten, namelijk de schommeldraaimolen (ik denk attractie 4), op geen 50m van de uitgang gevestigd.Ik haast me dus naar de uitgang waar ik door 2 personeelsleden (1 van Walibi zelf en 1 van de veiligheidsfirma) wordt tegengehouden. Ik doe mijn verhaal maar mag helaas het park NIET meer binnen.Uw medewerker aan de uitgang (ik denk een jobstudent) stelt dan wel voor om zelf een kijkje te gaan nemen, ik stel nog voor om mee te lopen maar opnieuw: ik mag NIET meer naar binnen.Een paar minuten laten verschijnt hij weer, echter zonder zak.... Het vervelende aan het hele verhaal is dat in die welbepaalde rugzak mijn auto- en huissleutels zitten en wij dus geen weg uit kunnen zonder deze rugzak! Met ditzelfde verhaal haast ik mij naar de info-balie waar ik opnieuw op weinig gehoor en begrip kan rekenen en 'ik mag het park niet meer betreden' is opnieuw het enige antwoord dat ik krijg. Als ik vraag waarom, kunnen ze mij niet echt een verklaring geven 'gewoon omdat wij een uur voor sluitingstijd geen mensen meer mogen binnenlaten'... en dat ik maar een formulier voor verloren voorwerpen moet invullen. Wablieft?Dit gaat mijn petje te boven: ik wil gewoon mijn zak terug! Wat kan ik voor de rest misdoen in het park (zeker als er iemand mij begeleidt!)? Mijn gezin wil gewoon naar huis! Het absurde wil dat als we 10' vroeger buiten waren gegaan, ik wel toelating had gekregen om terug te keren (met bandje)? Kan u inzien hoe absurd en on-commercieel deze attitude is??De laatste woorden van uw collega's waren: 'tja mevrouw, ik denk dat uw rugzak gestolen werd hoor!' Dat kan uiteraard maar de enige manier om dit uit te sluiten, is door mij ter plaatste te gaan laten kijken... easy! Het personeel besefte duidelijk niet in welk parket ze ons brachten: we (= mijn man en ik en twee kleine kinderen die doodmoe waren!) stonden daar schoon op de parking van Walibi zonder sleutels en geen enkele manier om thuis te geraken... Leuk! De rest van het verhaal zal ik u besparen maar enkel om u een idee te geven: we waren pas om 21u30 thuis en ik heb zelf meer dan 2 uur in de kou op de parking staan wachten! Wat een fijne afsluiter van een fijne dag... ??Wij hopen dat met deze klacht rekening wordt gehouden en dat zulke absurde situaties zich in de toekomst niet meer voordoen... met beleefde groet,Katrien Peeters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform