Terug

Probleem met verlenging abonnement die ik niet wil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. C.

Naar: Abonnementenland

05/09/2023

Hier een kopie van de mail die ik stuurde naar Abonnementenland.beOp Maandag 4 september viel toch nog een brief in de bus van het incassobureau met de vraag 139 € te betalen.Geachte,Ruim twee jaar terug nam ik een tweejarig abonnement op Woef. Een verlenging van het abonnement wil ik niet, en daarom ging ik niet in op een betaling voor een vervolg op het abonnement.Vrijdag 18 augustus 2023 heb telefonisch contact genomen om dit abonnement op te zeggen omdat ik dit eerder niet kon via jullie website www.aboland.be na een eerder schrijven.Tot mijn ongenoegen krijg ik een herinnering om het abonnement te betalen met verhoging van administratieve kosten! Onderaan de brief nog een dreigende mededeling - ‘Bij het uitblijven van een betaling, zal de vordering na 15 dagen overgedragen worden aan Brynhild Incasso en worden er buitengerechtelijke incassokosten tot maximaal € 40,- in rekening gebracht’.Met dit schrijven wil ik nog eens duidelijk aangeven geen verder abonnement meer te willen op Woef! Tevens zal ik nooit meer een abonnement nemen waar abonnementenland.nl of be nog in voorkomt.Als lid van Test-Aankoop zal ik dit ook overmaken aan de consumentendienst!Henk Catryssehenk.catrysse.2762@gmail.com

Berichten (4)

Abonnementenland

Naar: H. C.

06/09/2023

Beste,Dank u voor uw mail, ik heb uw zaak onderzocht.Helaas is bij het verwerken van uw indicatie dat u geen verlenging wenste een herinneringsfactuur over het hoofd gezien. Deze is enkele weken geleden per abuis bij Brynhild Incasso terecht gekomen wat niet had gemoeten.Dit is nu per direct gecorrigeerd en u kan een eventueel schrijven van Brynhil Incasso negeren.Mijn excuses voor het ongemak.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op dezelinkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimer

Abonnementenland

Naar: H. C.

06/09/2023

Beste,Dank u voor uw mail, ik heb uw zaak onderzocht.Helaas is bij het verwerken van uw indicatie dat u geen verlenging wenste een herinneringsfactuur over het hoofd gezien. Deze is enkele weken geleden per abuis bij Brynhild Incasso terecht gekomen wat niet had gemoeten.Dit is nu per direct gecorrigeerd en u kan een eventueel schrijven van Brynhil Incasso negeren.Mijn excuses voor het ongemak.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op dezelinkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimer

H. C.

Naar: Abonnementenland

07/09/2023

Beste,Bedankt voor jullie antwoord en het stopzetten van het abonnement op woef. Jammer dat het op deze wijze verlopen is maar eind goed al goed.BedanktHenk Catrysse

H. C.

Naar: Abonnementenland

07/09/2023

Beste,Bedankt voor jullie antwoord en het stopzetten van het abonnement op woef. Jammer dat het op deze wijze verlopen is maar eind goed al goed.BedanktHenk Catrysse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform