Beste, in november liet ik mijn Verisure contract overzetten van mijn eenmanszaak naar mijn nieuwe vennootschap. In januari kwam ik erachter dat mijn (reeds meerdere malen doorgegegeven) BTW nummer niet vermeld werd op de factuur. Sinds januari heb ik al ettelijke pogingen ondernomen om via telefonische klantendienst, formulier op de website, overnamedocument en email contact met accounts payable dit probleem recht te zetten en nieuwe facturen te verkrijgen mét BTW nummer teneinde mijn boekhouding in orde te hebben. Ik heb daarbij steeds vermeld dat ik alle facturen per direct betaal zodra ik de correcte facturen ontvang. Ook na schriftelijke bevestiging van deze wijziging in hun systeem en herhaalde belofte dat ik nieuwe facturen zou ontvangen heb ik die nog steeds niet. Tegelijkertijd blijf ik wel dreigende berichten en ivm extra kosten voor herinneringen ontvangen, evenals betalingsherinneringen via post en telefoon, en nu zelfs dreinging met incasso bureau en bijhorende kosten. Dit alles terwijl ik perfect bereid ben te betalen, a la minute, zodra ik de correcte facturen ontvang waar mijn BTW nummer op vermeld staat. Mijn eindeloze frustratie en kwaadheid na maandenlang mailen en bellen heeft mij tot deze site geleid. De processen bij Verisure zijn rampzalig - een overnameformulier eisen terwijl er geen overname is, geen hulp verschaffen bij de data die moet ingevuld worden waarover de klant niet beschikt of die onduidelijk is, de klantendienst die zelf nergens op kan antwoorden, de toon of voice van de man die je opbelt ivm openstaande rekeningen, de loze beloftes dat het nu in orde is, ik kan nog wel even doorgaan. Ik hoop dat het nu eindelijk aangepakt wordt zonder dat ik extra kosten aangesmeerd wordt voor de onkunde bij Verisure accounting. Ik vind dit onvoorstelbaar, zoveel onwil en onkunde heb ik zelden meegemaakt. Alvast hartelijk dank voor uw hulp.