Mijn keuken is midden Augustus geplaatst, Eerst ging het normaal midden Juli zijn.Maar door problemen met de plaatser die altijd maar de datum verschoof, is dit verlaat. Heb dan een andere plaatser toegewezen gekregen, maar ze hebben dan het verkeerde kleur van werkblad geplaatst..Hierdoor kan ik mijn elektriciteit niet laten keuren, omdat eerst alles moet aangesloten zijn voordat ze kunnen keuren. Door dit probleem lopen we ook achter op schema met onze renovatie en zitten we dus in een huis waar je nog niet eens kan in koken.Na dit aangekaart te hebben bij Ixina kreeg ik de keuze om ofwel het werkblad te laten vervangen ofwel het te houden en 500 Euro korting te krijgen.Heb gekozen om het te laten vervangen omdat het echt geen mooie kleur was. Maar wel gezegd dat ik ook een compensatie verwacht. Dit gingen ze dan voorleggen bij de eigenaar van de winkel werd er gezegd.Eerst werd er gezegd dat het werkblad binnen een tweetal weken zou vervangen zijn, dan was het opeens midden Oktober.. Na meermaals zelf te moeten langsgaan in de winkel voor info is dit toch naar begin Oktober verplaatst.Dit is toch nog altijd bijna 2 maand na de afgesproken datum!Heb dit in de winkel ook aangekaart en nog eens om een compensatie gevraagd, want had nog altijd geen antwoord op gekregen, en kreeg dan als antwoord dat ik keuze had om het werkblad te houden en 500 Euro dan weer te krijgen. Want dat ze met het werkblad te vervangen ook al de kosten op hun pakken..Denk dat dit niet meer dan normaal is dat men zelf instaat voor de kosten van hun eigen gemaakte fouten!