Ik heb meerdere malen een verzoek gericht aan de klantendienst van Mediamarkt over onderstaande zaak Ondanks herhaaldelijk aandringen krijg ik zelfs geen ANTWOORD meer op mijn emails. (:voorbeeld hieronder)---------------------------------------------------------------------------Ik zou het ten zeerste op prijs stellen om te vernemen hoe deze zaak afgerond zal worden Ik heb een copy van mijn aankoopbon meegestuurd met mijn claim op 16 september., en voeg deze ook nog eens toe onderaan deze mail... (ook aangehecht)Wij kochten de Dyson V12 stofzuiger aan bij Mediamarkt in SCHOTEN op 4 sept 2023 , aan een prijs van 699.99 euro ik heb de Mediamarkt prijsgarantieclaim (geldig tot 14 dagen na aankoop) ingediend op 16 september 2023 de geafficheerde prijs was op dat moment 549.99 euro .Ik heb in een aparte mail laten weten dat ik die prijscorrectie als een waardebon zou willen ontvangen . Een en ander is toch duidelijk ?Ik begrijp niet waarom deze zaak zo blijft aanslepen . Ik doe enkel beroep op de door Mediamarkt ingestelde laagste prijsgarantie !Dank voor positieve, klantvriendelijke feedback !Lisette----------------------------------tot daar mij emailHierop dus nog steeds geen verdere reactie ...