Terug

Probleem met vaste telefoonlijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

A. G.

Naar: Telenet

02/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon/internetlijn/televisieabonnement met 883215009. Sinds JULI 2023 is er een probleem waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: BELLEN NAAR NATIONALE GSM-NUMMERS (gebeld worden door gsm-nummers kan wel) Ik heb het probleem al herhaaldelijk gemeld (via telefoon, Whatsapp, in de winkel. Er zijn al 3 techniekers alles komen nalijken, ook onze bedrading, zoder enig resultaat. Telkens werd mij gezegd dat op [laatste datDATUM] via [telefoon/e-mail/online-formulier] zonder enig positief resultaat. Mijn laatste melding was via Whatsapp op 21 oktober 2024 maar ook zonder enig gevolg of update van Telenet. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding te betalen. Indien ik binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. G.

05/12/2024

Si ce message ne s'affiche pas correctement, visualisez-leici.CaseId: S-32077215 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet SRL siège social : Liersesteenweg4,2800Malines,Belgique telenet.be tél. +32 (0) 15 66 66 66 BCE/TVA(BE)0473.416.418 RPM Anvers, dév.Malines IBAN BE11 4050 5046 1148 statementConditions générales .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform