Terug

probleem met uitbetaling federale overheidspremie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Mega

21/07/2023

Beste, ik kreeg op 27 maart 2023 een mail waarin stond dat ik op punt stond om mijn federale overheidspremie energie te ontvangen. We zijn ondertussen 21 juli 2023 en ik ontving nog steeds niets. Herhaaldelijk telefoneren naar jullie klantedienst leidde tot nul, niets, nada, noppes. Veel beloftes maar geen centen.

Berichten (3)

Mega

Naar: I. L.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 25 jul 2023 09:38 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Doordat uw rekeningnummer niet was geregistreerd in ons systeem is de federale basispremie nog niet gestort.Uw rekeningnummer is nu geregistreerd en alles is doorgegeven voor storting.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[VKM71Y-39NG4]

I. L.

Naar: Mega

25/07/2023

Beste, ik heb mijn rekeningnummer begin juni doorgegeven. Ondertussen zijn we eind juli. Waarom is het geld ondertussen nog niet gestort? Vriendelijke groetenIlse

Mega

Naar: I. L.

27/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 27 jul 2023 15:14 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Zoals ik al reeds heb doorgegeven is het rekeningnummer nu geregistreerd en wordt het zo snel mogelijk gestort.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L62EVK-9VD6N]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform