Geachte Heer,Wij nemen nota van uw klacht die u formuleerde via Test-Aankoop, en betreuren eveneens deze gang van zaken.Er zijn 2 manieren waarop u, als werknemer uw rekeningnummer bij het Waarborg en Sociaal Fonds kunt opgegeven of aanpassen. U kunt dit doen door uw rekeningnummer via ons werknemersportaal in te geven, of via een attest op papier welke u na contact met het Fonds kunt bekomen.Wij verzamelen alle nieuwe rekeningnummers die opgegeven worden via het portaal in een bestand. Dit bestand wordt dan vervolgens naar de betrokken bank verstuurd in een formaat en via de kanalen die onder de banken en andere instellingen zijn afgesproken en vastgesteld doorFebelfin. Bedoeling hiervan is dat de banken ons bevestigen dat u wel degelijk houder bent van het rekeningnummer dat u opgaf, teneinde premiefraude tegen te gaan. Wij gebruiken hierbij enkel de officiele gegevens.Wij kregen effectief van de bank een antwoordbestand terug dat bevestigt dat uniet de houder bent van het opgegeven rekeningnummer. De foutmelding luidt meer bepaald als volgt 'Verschillende eerste voornaam van persoon 1'Wij kunnen dan jammer genoeg dat bericht niet negeren en het rekeningnummer alsnog aanvaarden. Wij nemen contact op met de bank om dit probleem op te lossen.Het voorstel van onze medewerker, om via het papieren attest uw bankrekening te laten valideren zou het probleem kunnen omzeilen. Jammer genoeg vergt dit inderdaad een fysieke verplaatsing door u naar uw bankkantoor, tijdens hun openingsuren, en dan moet u dit origineel document ons per post terugsturen.Wij doen al het nodige om uw premie zo snel mogelijk op uw rekening uitbetaald te krijgen. Wij houden u op de hoogte van de verdere afwikkeling.Vriendelijke groeten,Sincères salutations,Kind Regards,xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxOpgelet: Mijn e-mailadres is gewijzigd.