Beste,Op 17/2 is er een verhuis doorgegaan en heeft een technieker internet en een TV-box geïnstalleerd. Het internet werkte meteen, maar de TV-box niet. De technieker zei dat het na een uur zou opgelost zijn, dit was niet het geval. Na telefonisch contact met de klantendienst zeiden ze dat dit na het weekend zou opgelost zijn. Foutcode CS1011Ik heb onderstaande acties ondernomen voor het probleem op te lossen.20/2 Telefonisch contact met de klantendienst, er is een dossier opgemaakt, geen uitleg van het probleem. 21/2 Telefonisch contact en nog steeds geen oplossing en uitleg van het probleem.22/2 Oude digicorder binnengebracht en uitleg gevraagd in Telenet winkel.25/2 WhatsApp communicatie: geen uitleg en geen oplossing.9/3 WhatsApp communicatie: geen uitleg en geen oplossing.Aangezien de klantendienst niet meer bereikbaar is, ben ik dan maar naar de winkel gegaan voor een oplossing. Onderstaande antwoorden kreeg ik dan te horen. 22/3 We gaan uw probleem doorgeven aan de juiste dienst, ik bel u op met goed of slecht nieuws. (Niemand gehoord in de volgende dagen)25/3 Maandag bel ik u op mevrouw, we gaan uw dossier doorschuiven naar de juiste dienst en voorop in de rij zetten. (Niemand gehoord op maandag)27/3 Wij kunnen u niet helpen, het dossier ligt bij de IT-dienst. Ik zou graag een oplossing hebben en op de hoogte worden gehouden van het verloop van dit dossier. Dit probleem loopt al meer dan 5 weken en ik heb tot op heden nog een duidelijke uitleg gekregen wat het probleem is en vooral nog steeds geen oplossing.