Terug

Probleem met traplift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

07/01/2021

Beste M. Vóór een zestal jaren hebben we een traplift geïnstalleerd omdat mijn echtgenote niet meer bij machte was om de trap zelfstandig te bestijgen. Op 23 december 's avonds blokkeerde de lift en hebben we haar met moeite boven kunnen brengen. De dag nadien 's morgens bellen we de maatschappij om de panne te melden en met de vraag iemand te sturen om de lift te herstellen. De persoon die antwoordde zou de technieker contacteren en ons dan iets laten weten. Mijn echtgenote diende die dag boven te blijven. Omdat we nog niets gehoord hadden bellen we de dag nadien terug met de vraag wanneer de herstelling zou doorgaan. Na opnieuw contact met de technieker werd de datum 8 januari doorgegeven. Ik probeerde de persoon duidelijk te maken dat mijn echtgenote afhankelijk was van de traplift en dat 14 dagen wachten geen optie was. De man aan de telefoon zegde me dat hij zou proberen een vroegere datum te regelen maar toen ik namiddag terug belde bleef de datum onveranderd: 8 januari. We heb mijn echtgenote dan met de rolstoel naar beneden gebracht met hulp van drie personen en beneden een bed geplaatst. Dit schrijven is vooral bedoeld om aan te klagen dat een firma die trapliften beheert een gehandicapte die een traplift nodig heeft 14 d laat wachten op een herstel van panne. Dit schrijven is niet van belang om een snellere depannage voor onze lift te bekomen gezien mijn echtgenote gisteren overleden is, maar als aanklacht voor deze wantoestand. Gegevens van de maatschappij: Mobilae - www.mobilae.be voordien PractiComfort BVBA - http://practicomfort.be Claes Georges Koolmijnlaan 45 3550 Heusden-Zolder Klantennummer 138268 (bij PractiComfort / Mobilae)

Berichten (1)

Mobilae (Practicomfort)

Naar: G. C.

08/01/2021

BesteVoor deze klant deden we al het nodige.Meneer zijn vrouw overleed afgelopen zondag en we annuleerden het onderhoudsabonnement zodat hij geen kosten heeft op zijn traplift, die hij zelf niet zal gebruiken.Ik bel meneer binnen een week of 2 eens op om nog even te overlopen ag garantie en het gebeurde.Meneer kon mijn belletje aan hem waarderen maar zijn hoofd staat nu, begrijpelijk, op andere zaken.MvgSofie Vandenbossche


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform