Terug

Probleem met teveel aangerekend bedrag door Proximus-diende 23/2 klacht in vandaag alle geschrapt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Proximus

27/02/2024

Vanaf dec '22 zijn we klant geworden dmv uw actie TV+2jaar aansluiting. Voorwaarde was dat we € 298 moesten betalen voor de TV met voorwaarde dat we 2 jaar klant bleven. Wij hebben deze dan ook betaald. In sept'23 krijgen we een factuur toegestuurd van € 1276,43. We namen contact op met jullie en het antwoord was heel grof: jullie hadden de TV nooit aangerkend en wij moesten maar goed opgelet hebben als we ons facturen kregen. Maar als gunst kregen we een kredietnota van € 207,72 wat nog een bedrag was van € 1068,71. Ik nam contact op met een kennis Sabine Coessens die bij jullie werkt op 22 okt '23. Na een paar dagen wist zij mij te zeggen dat het bleek dat we een factuur hadden gekregen van 10 maanden (dec 22 tem sept'23) en dat dit niet bleek te kloppen en dat jullie contact gingen opnemen met ons. Wij hebben nooit iemand gehoord totdat we op 8 dec '23 een brief kregen met de bevestiging van een betalingsplan voor het bedrag van € 1068,71 zonder ons medeweten. Wij kregen maandelijkse facturen voor een bedrag tussen de € 70 en € 90 wat een normaal tarief is. Als wij die € 1068,71 dienen bij te betalen voor 10 maand dan zou het extra maandelijks te betalen bedrag € 106.87 zijn, bovenop de gewone facturen en zou dit bijna € 200 zijn per maand. Dit kan toch nooit kloppen want dan zouden jullie geen klanten hebben vrees ik. Intussen hebben wij de maandelijkse facturen en het aflossingsplan betaald tem febr '24. Wij vragen ons af wat dan jullie speciale actie was destijds met de TV en voelen ons serieus bedrogen. Op deze manier betalen wij dus de TV volledig en dit is pure afzetterij!! Wij willen dus een een kredietnota ontvangen voor het bedrag van € 1068,71 en willen een terugbetaling van € 432,71 (betaald bedrag van deze factuur). Indien hier geen gunstig gevolg wordt aan gegeven zullen wij verdere stappen ondernemen via Test Aankoop, want wij zien geen andere uitweg meer. Jullie klantenservice is barslecht aangezien we maar 1 keer werden opgebeld en dan en dan lag de fout bij ons volgens jullie!Hopend op een gunstig gevolg.MvgBruno Seeuws en Carla Bottaro

Berichten (3)

Proximus

Naar: C. B.

29/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-27-17.24.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006323551] Ref. [THREAD_ID:1921006323551]

Proximus

Naar: C. B.

14/03/2024

Dag mevrouw,, Dag mijnheer,Wij kunnen spijtig genoeg niet ingaan op uw voorstel en gaan uw dossier afsluiten.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-08-15.20.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006743835] Ref. [THREAD_ID:1921006743835]

Proximus

Naar: C. B.

14/03/2024

Dag mevrouw,, Dag mijnheer,Wij kunnen spijtig genoeg niet ingaan op uw voorstel en gaan uw dossier afsluiten.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-08-15.20.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006744020] Ref. [THREAD_ID:1921006744020]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform