Terug

Probleem met terugsturen van matras tijdens proefperiode van 100 dagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: EMMA Matelas

08/10/2023

Beste, op 09.08.23 bestelde ik een Emma original matras op de website emma-matras.be . Nadat we op 11.08.23 de matras ontvangen hadden, hebben we ze een aantal nachten uitgetest dan zijn we tot de conclusie gekomen dat de matras slecht ligt (ze is veel te zacht waardoor we er rugklachten van krijgen). Daarom hebben we beslist om gebruik te maken van jullie 100 daagse proefperiode. We hebben minstens drie keer geprobeerd contact op te nemen via jullie chatbot. Telkens ging me iemand contacteren om het ophalen van de matras af te spreken, dit is nooit gebeurd. Dan heb ik op 29.09.23 en 03.10.23 zelf naar jullie klantendienst gebeld. Op 29.09.23 was de lijn zo slecht dat er helemaal geen communicatie mogelijk was. Tijdens het gesprek op 03.10.23 zou er een retour aangemaakt zijn. Hiervan heb ik tot op heden nog altijd geen bewijs ontvangen desondanks dat we dit aan jullie medewerkster gevraagd hebben. Tot hiertoe hebben we alleen maar een loze belofte gekregen dat de matras in de loop van de volgende drie weken zou kunnen opgehaald worden. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk deze retour zo spoedig mogelijk uit te voeren en mij het aankoopbedrag terug te storten. Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform