Terug

Probleem met terugstorting saldo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: TotalEnergies

18/06/2023

Tot 2/06/2023 was ik klant bij Total Energies voor elektriciteit en voor gas.Ik heb destijds bij Total Energies het energiecontract afgesloten op naam van mijn bedrijf “Prevopl” waarvan ik zaakvoerder en bestuurder benOp 07/04/2023 kreeg ik de eindafrekening waarop een saldo in mijn voordeel ten belope van € 1.389,59.Deze som zou binnen de 18 dagen op mijn rekening teruggestort worden.Na telefonisch contact met de klantendienst (waar mij mondeling beloofd werd dat het saldo binnen de 7 dagen zou gestort worden) zijn we heden 18/06/2023 (toch heel wat meer dan 18 dagen) en het saldo is nog steeds niet teruggestort.Wat staat mij momenteel te doen?Ik heb een aantal bijkomende vragen:• Mag er intrest gevraagd worden voor het overschrijden van de beloofde datum• Welk intrestpercentageIk ben bij Test Aankoop klant mijn lidnummer is: 1993445-95

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: L. D.

22/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform