Terug

Probleem met terugbeyling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. F.

Naar: Poltronesofa Belgium

25/03/2024

Beste, ik bestelde een poef op 12/11/2023 voor levering half januari.Na zelf contact opgenomen te hebben begin februari 2024 bleek dat ze een fout gedaan hadden, namelijk de overtrek van de poef besteld ipv de gehele poef.Echter was op de bestelbon 145€ betaald en werd er toen gezegd dat de poef hiermee betaald was Ondertussen langs geweest midden februari voor terugbetaling en bevestigingsmail van manager Aartselaar gekregen voor terugbetaling.Na 2 herinneringsmails van mijn kant zonder antwoord van hen daarop tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen.Ondertussen zijn we dus alweer een maand verder .

Berichten (1)

G. F.

Naar: Poltronesofa Belgium

11/04/2024

Beste, Ondanks de belofte van uw winkelmanager te Aartselaar heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen.U begrijpt dat dit allesbehalve klantvriendelijk is en ik zeer ongeduldig begin te worden gezien het ondertussen al een hele tijd aan de gang is.Graag daarom per kerende uw bericht wanneer ik de terugbetaling mag verwachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform