Terug

probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Zoli99

17/05/2024

Beste Betreft onze aankoop meubelen (tafel )in de winkel te Oostende doc nr 20220378 relatiecode 39340 van 30.01.2023 de tafel is terug opgehaald op 3 april 2024 en men zou onmiddellijk de terugbetaling doen maar reeds 2x speciaal naar oostende gereden om te vragen wanneer het geld zou terug gestort worden.Er werd door de verantwoordelijke meerdere mails gestuurd naar de directie maar zonder gevolg.Dan heb ik via de chat geprobeerd een antwoord te krijgen op de beloofde terugbetaling die geschied zou zijn op 16 april 2024.Ook daar geen antwoord niettegenstaande ik dagelijks de vraag stel.Op mijn vragen wordt er zelfs niet meer gereageerd. Dus chat niet meer mogelijk.Dan telefonisch (meerdere malen) naar de klantendienst en telkens antwoordapparaat, dus onmogelijk contact te krijgen. Graag had ik bewijs van terugbetaling ontvangen via deze weg ! Via de chat en mail is meerdere malen beloofd dit na te zien en mij op de hoogte te brengen doch dit gebeurt NIET . Ik wacht dringend op een terugbetaling ! Ingrid Depoortere

Berichten (1)

I. D.

Naar: Zoli99

17/05/2024

Dit zijn kopies van oa de chat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform