Klacht
E. V.
Naar: Toolstation
BesteIk bestelde en betaalde materialen op 20802824 om 07:45.Pakket zou geleverd worden door BPOST(verloren gegaan). Er werd een onderzoek opgestart en document ondertekend voor verloren goederen. Er werd op 18/3 een terugbetaling gedaan MAAR op een verkeerd banknummer dat al was afgesloten en waarvan Toolstation op de hoogte was. Het bedrag van €412.77 werd dus naar hen teruggestort. Ondertussen sinds de bestelling al meer dan 20 mail gestuurd en telefonische contacten geweest maar zonder resultaat. telkens de vraag nog even geduld te hebben en ze gaan mij bellen wat dus nooit gebeurd maar mijn geld heb ik dus nog niet gezien.
Berichten (11)
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 1 - 2 werkdagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Toolstation
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneermevrouw Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. Ik heb kennis genomen van de klacht en kan u inmiddels als volgt infomeren. Een terugbetaling wordt in de regel terugbetaald op het rekeningnummer waarmee is betaald. De terugbetaling is op deze manier ook uitgevoerd op 18 maart. Later heeft de klant opnieuw contact met ons opgenomen met de melding dat er geen terugbetaling was ontvangen. Wij hebben de klant gea¯nformeerd op welke rekening en datum de terugbetaling was aangemaakt. Hierop kregen wij van de klant de melding dat het rekeningnummer niet meer bestond. Dit zou dan volgends de klant moeten betekenen dat het bedrag bij Toolstation weer bijgeschreven zou moeten zijn. Tot op heden hebben wij de terugbetaling nog niet kunnen vinden. Onze financiele afdeling is hier nog steeds mee bezig. Vandaag hebben wij een stand van zaken voor deze klant opgevraagd bij de financiele afdeling. Als er nog andere vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Winnie Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Nederland Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Uitbreidingstraat 84 2600 Antwerpen Belgium Tel: 078- 05.00.96 Op Di, 7 Mei om 7:06 AM , Klachtenbox schreef:
E. V.
Naar: Toolstation
BesteKBC heeft mij ingelicht en dit dateert al van eind maart dat de terugbetaling al was gedaan aan Toolstation.Ik begrijp niet dat de financiële afdeling hier zoveel tijd voor nodig heeft want dit moet in de boekhouding verwerkt worden bij het boeken van de banken. er kan naar het bedrag gekeken worden. Ik ben zelf boekhouder bij een bedrijf en boek zelf dagelijks financiële verrichtingen.We zijn ondertussen meer dan een maand verder en de verrichting wordt niet teruggevonden dat is iets wat ik niet begrijp.Gelieve met spoed te antwoorden aub.
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 1 - 2 werkdagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Toolstation
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneermevrouw, De terugbetaling aan onze klant heeft inmiddels plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Mieke Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Op Di, 7 Mei om 1:46 PM , Klachtenbox schreef:
E. V.
Naar: Toolstation
BesteWanneer werd de betaling uitgevoerd? klacht wordt ingetrokken van zodra het geld op de rekening staat.Vriendelijke groetenElke Vervoort
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 1 - 2 werkdagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Toolstation
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneermevrouw Klachtenbox, Naar aanleiding van de klacht hebben wij nagevraagd bij de financiele afdeling en zij informeren als volgt.: Wij kunnen geen bewijs van terugbetaling van deze transactie vinden op een rekening van Toolstation N.V. De enigste valabele optie lijkt me dat de klant een bewijs aan ons overmaakt van de terugstorting zodat wij effectief kunnen nagaan waar het zou op teruggestort zijn. De terugboeking op onze rekening is dus niet teruggevonden. Indien de bank van de klant een verklaring kan overleggen met bewijs kan er verder gezocht gaan worden Als er nog andere vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Winnie Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Nederland Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Uitbreidingstraat 84 2600 Antwerpen Belgium Tel: 078- 05.00.96 Op Di, 7 Mei om 1:12 PM , Toolstation Klantenservice schreef: Beste meneermevrouw Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. Ik heb kennis genomen van de klacht en kan u inmiddels als volgt infomeren. Een terugbetaling wordt in de regel terugbetaald op het rekeningnummer waarmee is betaald. De terugbetaling is op deze manier ook uitgevoerd op 18 maart. Later heeft de klant opnieuw contact met ons opgenomen met de melding dat er geen terugbetaling was ontvangen. Wij hebben de klant gea¯nformeerd op welke rekening en datum de terugbetaling was aangemaakt. Hierop kregen wij van de klant de melding dat het rekeningnummer niet meer bestond. Dit zou dan volgends de klant moeten betekenen dat het bedrag bij Toolstation weer bijgeschreven zou moeten zijn. Tot op heden hebben wij de terugbetaling nog niet kunnen vinden. Onze financiele afdeling is hier nog steeds mee bezig. Vandaag hebben wij een stand van zaken voor deze klant opgevraagd bij de financiele afdeling. Als er nog andere vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Winnie Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Nederland Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Uitbreidingstraat 84 2600 Antwerpen Belgium Tel: 078- 05.00.96 Op Di, 7 Mei om 7:06 AM , Klachtenbox schreef:
E. V.
Naar: Toolstation
BesteIn bijlage kan u het bewijs van mijn betaling aan toolstation terugvinden van 20/2/24.Mijn rekening is vereffend op 01/03/24 (zie bijlage van KBC)dus daarna konden er geen bewegingen meer zijn op de zichtrekening dus uw betaling moet op uw rekening zelf zijn teruggekomen aangezien mijn rekening niet meer bestond.Gelieve mij uw bewijs van betaling door te sturen en uw eigen financiële instelling grondig onderzoek te laten doen.
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 2 - 4 werkdagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Toolstation
Toolstation
Naar: E. V.
Beste meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 2 - 4 werkdagen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Toolstation
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten