Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: bol.com

25/04/2024

Beste, 2 jaar geleden kreeg ik van mijn toenmalige ex partner een robotmaaier BOSCH cadeau voor mijn verjaardag. Deze robotmaaier is ook altijd in mijn bezit gebleven. Echter heb ik het toestel op 9 april moeten retourneren wegens defect. Ikzelf kon het toestel niet retourneren vanuit mijn account aangezien dit een cadeau was. Ook de factuur kon ik niet bijsluiten, aangezien mijn ex partner deze niet wenste te geven aan mij. Ik meldde dit aan BOL.com en ze maakten een CASE op (205049086)Ik verklaarde de situatie en wenste op de hoogte te blijven aangezien dit mijn toestel is. 2 dagelijks moest ik zelf bellen naar de klantendienst, aangezien ik geen info van hen verkreeg. Maandag laatstleden belde ik nog of er al nieuwe informatie was. Ze beloofden mij die dag nog te contacteren. Helaas kreeg ik geen nieuws. Deze morgen belde ik voor de laatste keer en kreeg ik tot mijn grote verbazing dat het toestel niet meer kon worden hersteld (was nog 2 weken in garantie). Het bedrag werd teruggestuurd naar mijn ex partner en dit ondanks BOL.com wist dat dit toestel niet van mijn ex partner was. Ik vroeg hen dit op mail te zetten, want ik wil dit bedrag aan mijn ex partner terugvorderen. Hier krijg ik geen reactie meer op. Ik heb dus geen idee om hoeveel geld dit gaat en kan dit dus ook niet op de correcte manier terugvorderen. Ik ben duidelijk van het kastje naar de muur gestuurd en betreur deze service ten zeerste. Bol.com was op de hoogte van de situatie en had het bedrag op 15 april reeds teruggestort aan mijn ex partner. Dit betekent dus dat wanneer je een cadeau krijgt van iemand die deze op bol.com heeft aangekocht, je dit toestel eigenlijk kwijt bent indien er zich een defect voordoet. Dit kan toch helemaal niet? Ik hoop dat jullie mij bij deze casus kunnen helpen. Ik ben namelijk mijn toestel kwijt en dien nu zelf een nieuw toestel aan te kopen, terwijl dit eigenlijk mijn toestel was. Vriendelijke groeten Lien Blancke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform