Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: bol.com

21/04/2024

Beste, al bijna 2 maanden wachten mijn Oekraïense vrienden op 499 euro, naar aanleiding van mislukte levering door bol.com. Ze spreken geen Nederlands en daarom help ik hen. Bol.com heeft onmiddellijk beloofd terug te betalen. Ik heb samen met hen alle gevraagde bewijzen bezorgd, maar er gebeurt gewoon niks. Integendeel, elke keer moet je aan een nieuwe medewerker alles opnieuw uitleggen en begint alles van voor af aan. Het is nochtans heel eenvoudig: wie geld moet aan iemand, dat ook stort maar het geld komt niet aan dan moet wie financiële schuld heeft zijn bank contacteren. Niet omgekeerd, maar dat hebben de klanten wel gedaan, en een schriftelijke verklaring bezorgd. Daar zou een onderzoek op volgen. Maar niks. Waar blijft het geld? Graag snel een oplossing nu. Annick voor Oleksandr en Halyna. (spreken geen Nederlands. Daar is overigens al misbruik van gemaakt.)

Berichten (2)

bol.com

Naar: A. L.

22/04/2024

Beste Annick,Bedankt voor je bericht. Wij nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

A. L.

Naar: bol.com

22/04/2024

Prima zo. We hopen op een oplossing tegen het einde van de week. Dan is het probleem toch binnen de 2 maanden van de baan. Vriendelijke groet,Oleksandr, Halyna en Annick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform